Nurakdas- hiç canınızı sıkmayın. ben hamburger, pizza da yedim (vejeteryan tabi), kola, kutu meyve suyu da içtim. abartmadan tabi. çiğ ve işlenmiş et, pastörize edilmemiş süt ve süt ürünleri dışında her şeyi tükettim. bir sıkıntımız yok çok şükür 🙏🏼 hamileyim hasta değiliz. bazı şeyleri abartıp bu güzel süreci zehir etmeye gerek yok diye düşünüyorum.