ogul_can Benim ki 8+1′di ama şöyle oldu ben hamileliği test ile öğrendim silik çizgi çıkmıştı ondan sonra kontrole pazartesi gidecektim ilk öğrendiğim zaman ama lekelnme yaşadığım için cumartesi günü gittim ilk başta kese gözükmedi daha yeni gebelik denildi 2-3 hafta anca vardı sonra ki kontrolünde 5+4 ’üm kese gözüktü fakat bebek küçük göremiyorum dedi alttan bakmayı talep etti kabul etmedim bir sonraki kontrolünde 8+0 haftalıktım bebeği gördük kalp atışını duydum ertesi akşam lekelenmem oldu gittim yine kalbini duydum sorun yoktu bebeğin bir gün sonra kalbi durmuş ama bana hiç bir belirti vermedi lekelenme zehirlenme vs olmadı hiç bir ay sonra 12+4 diye kontrole gittiğimde kese büyümüş fakat bebek büyümemiş dedi doktorum o gün kan testi EKG akciğer röntgeni çekildim vs derken ayın 5′inde kürtaj oldum 🥹🥹🥹 29′unda kontrolüm var pataloji sonucum çıkmış bakalım ne diyecek doktorum eğer bir sorun yoksa bir adet sonrası istiyorum yine ama varsa 2-3 ay sonra denicem insallah doktor 2-3 ay sonra dene istersen dedi ama sorun yoksa istiyorum da hemen 🥹🥹🥹 1,5 yaşında çocuğum var yine elhamdülillah Allah herkese versin inşallah 🩷