Bigsecret3 Kızlar kürtajın 13′üncü günündeyim 10 gün içinde kanama lekelenme herşey bitti normal de her ay günü tutmasa da düzenli adet olurum sizce kaç gün sonra görürüm birde herhangi bir kanama gördüğüm zaman adetten mi saymalıyım yoksa özürden mi acaba adetten sonra 15 gün temizlik müddeti varya 16 gün adet sayılıyorsun vs. Bunda nasıl birşey peki bilgilerinize ihtiyacım var 🌸
Tgball Bigsecret3 Ben önce evde düşük yapmaya başladım. Parça kaldığı için de 1 hafta sonra küçük bir operasyonla parçalar alındı. İlk adetim kürtaja göre sayilirsa 19 gün sonra olmuştu ve o kadar kısa sürdü ki 2 gün oldu olmadı. 2.adetim ise 24 gün kadar sonra oldu. Sanirim düzene giriyor yavaş yavaş . Bu sefer tam adet dönemi gibi geçti
ogul_can Bigsecret3 bende kürtaj olalı bugün 13 gün oldu tam kürtaj sonrası 7 8 gün kanamam oldu şuan yok bende merak ediyorum ne zaman adet olacağım
Cansu-2600 Bigsecret3 Kürtajdan sonra benimde 10 gün kanamam sürdü sonra kesildi ve 1 ay sonra normal adet oldum aşağı yukarı 1 ay 40 gün vs normal diyor bütün doktorlar
Gkce18 Canım ben kürtajdan sonra 10 gün ufak ufak kanama gördüm 11. Gün kesilmişti, kürtajdan tam tamına 33. Günü ilk reglimi oldum ama doktorum bana 45 güne kadar olmamak normal 45 günü aşarsa ozaman gel demişti
Bigsecret3 Gkce18 yani kürtajdan sonra 10 gün ufak tefek kanamalar gördünüz 11. Gün bitti bu adetten sayılmıyor özür gibi birşey oluyor dimi birde bu kürtajdan sonra 33 gün sonra gormussunuz ya bunu kürtaj itibari ile saymiyorsunuz dimi ayriyetten gün tutuyodunuz
Gkce18 Bigsecret3 evet canım bu adetten sayılmıyor bi nevi içerde işlem olduğu için yara kanaması diyebiliriz
Bigsecret3 ogul_can kürtaj olduğun günden itibaren sayıyor musun canım bana da burada bir arkadaş söyledi