melekmi22 ELA_buglem edemiyorum o kadar kötü kasılıp sancı cekiyorum ki şuan duvarları yumruklicam neredeyse yürüyeyim diyorum sanki daha çok sancim artıyo napicam bilmiyorum
2cocuk1bebekk melekmi22 sanci varken hareket etmek cok zor biliyorum ama sancin geldiginde oturup kalkma hareketi yap
Beyzakeles melekmi22 canım böyle devam ederse tekrar git bende oğlumda 2 kere kontrol ettiler sancım yok açıklıgım 2 cm di eve git dediler gitmedim 2 saat içinde oğlum doğdu açıklıgım birden arttı
melekmi22 Beyzakeles şuan saat tutuyorum kaç dk da bir giriyor ve şiddetini yazıyorum bu şekilde devam edersem 6 gibi çıkarm evden hafiflerse beklerim suyum falan gelmedi daha ama yine de dogum başlar mi
2cocuk1bebekk melekmi22 kuzum illa siyun gelicek diye bisey yok. Ben iki cocugumuda ne su geldi ne nisan sanciyla gitmisgim hast
2cocuk1bebekk melekmi22 onu sen anlayamazsin cnm farkinda olmadan birden acilman olur fln doktorlar anca bilir biz sanciyi hissediyoruz sadece
melekmi22 2cocuk1bebekk tuvalete bile gitmeye korkuyorum bianda pat diye bebek gelirse diye 😂simdi gitsem yine boş gitmiş olur muyum çünkü hafiften sancıların arası açılmaya başladı bi tikda sanki hafiflemeye başladı
melekmi22 2cocuk1bebekk hadi ya bilmiyorum ki ilk dogumum olacak hayirlisi ile bende saniyoeum illa nisan veya su gelecek
2cocuk1bebekk melekmi22 ozaman biraz daha bekle cnm cunku dayanilmayacak sekilde sanci siklasiyo ama yanlista yonlendirmek istemem 7 8 e dogru bakalim articakmi
2cocuk1bebekk melekmi22 yok kuzum benim muayenede tansiyonun cikmisti mesela doktor riske atmadi aldi doguma suyumu doktor patlatmsti sonra sunu sanci vs derken dogurdum 😀
melekmi22 2cocuk1bebekk suniye gerek var mı bol sancim var zaten sancidan dolayı yatırmak istediler ama sancı dışında bir gram bisey olmadığı için git evde ağla gel dediler 😂
2cocuk1bebekk melekmi22 senin kendi sancin gelmis bu daha iyi. Benim ilkinde sancim yoktu suni verdiler ikincide sanciyla gitmistim ama ondada kolaylastirsin diye gene suni vermislerdi her turlu yedim suniyi yani 😂
melekmi22 2cocuk1bebekk açılma yapıp 5 dk içinde dogurtacaksa ben kabul ediyorum suni falan herşeye tamamın gerçekten şuan öyle sancı giriyo ki tüm bedenimde hissediyorum geliyo galiba diyorum