ELA_buglem gecmis olsun bende sancı ile gittim acile nstde aşırı sancim.cikiyor ama açılma yok bir saat sonra yine kontrol ettiler yine açılma yok nisan ve şu da yok diye eve gönderdiler beni ama şuan sancim başladı öncekilerden çok daha fena bide afedersin tuvaletim var gibi korkuyorum da tuvalete gitmeye acikligim yok ama ya olduysa diyorum ayy çok zormus bu sancı çekme süreci