Esum48
Sbhakcnn
Ben de aynı yere yaptırdım. Organik pamuk, yumuşacık. Süslü püslü değil, isimli. 10′lu hastane çıkışı. Bugün ütüsünü de yaptım çok şükür. Bir tane daha bile yaptırmayı düşünüyorum açıkçası ama hastane çantamı yarın yerleştirmeye başladığımda daha net görürüm kıyafetleri diye düşündüğümden bekliyorum biraz. Son 73 günümüz kaldı 🥰