Ssrky hayır ne alaka ya daha çok bence görmeliler bence ne zorluklarla o çocuğun dünyaya geldiğini eşim tam aksi çok etkilendi o kadar zor olduğuna geçen diyor 3 gün kendime gelemedim sen tek çektin o acıyı yani zaten bilmiyorlar mi o bebeğin özel bölgeden çıktığını bu bizim toplumun kendince yarattığı bir saçmalık