Ayse3536 ben de korktuğum için sezeryan günü aldım ayın 25 inde inşallah olacağım . Ama geçen hafta bugün doktora gittiğimde bebeğin gelmeye niyeti yok demişti doktor nst de sancım 20 ve düzensizdi ve hiç sancı hissetmediğini söyledim . Fakat son Bikaç gündür adet sancısı gibi sancılar yaşıyorum ama takip ediyorum düzensiz gibi benim hissettiklerim en azından . Belimden de giriyor karnımın altındanda sizde nasıl oldu acaba bende de öyle bi risk olabilir mi merak ediyorum . Eğer hastaneye gittiğimde açılmam çok olursa ben prenses doğum deneyebilirim belki