Kızlar merhaba buradaki tüm doğum hikayelerini okurdum özellikle pozitif olanlar benim içimi rahatlatırdı , çok şükür buraya yazabilmek nasip oldu , sezeryan doğum tarihime daha 1 hafta vardı fakat benim sancılarım başlamıştı 1. Gün adet ağrısı gibi 2. Gün gaz sancısı gibi 3. Gün sancılarım artık 20 dk 1 e düşmüştü doğum sancısı olduğunu ilk başta anlamamıştım ta kiiii sancılarım 5 dk da 1 e düşene kadar direk hastaneye gittim ve açılmam başlamıştı sabahı beklesem normal doğum yapabilirdim ama ben her 2 doğumdanda çok korkuyordum sezeryan yapmak istedim acilen ameliyathaneye alındım aşırı korkuyordum aklımda birsürü problem vardı ya hissedersem ya şöyle olursa ya böyle olursa gibi gibiiii, merak etmeyin uyuşmadan başlamıyorlar , ayrıca iğne korkulacak kadar acılı değilmiş ve orda sizinle konuşuyorlar konuşmazsalar siz laf atın bebek çıkarken hafif sallanma oluyor sonrasında zaten bebeğini görüyorsun o an hiçbirşey düşünemiyorsun 🥹 odaya çıktığınızda uyuşuk oluyorsunuz birkaç saat hissetmiyorsunuz sonra artık ilk yürüyüş vakti geliyor yere bakmadan dümdüz karşıya bakıp adımınızı atın sonrasında yavaş yavaş artık yürüyüşe başlıyorsunuz sormak istediğiniz birşey var ise seve seve cevaplarım Allah herkese kolay acısız sağlıklı doğum nasip eylesin 🙏 Kendinizi sıkmayın ben hamileliğimi burnumdan getirmiştim sürekli doğumu düşünerek herşey gelip geçiyormuş 🌸