yokusbebek Kızlar bebiş kıyafetleri için hangi marka ya da siteleri tavsiye edersiniz? Benim aldığım tüm kıyafetler civil ve ebebekten. Kendim için böyle değil ama oğlum için biraz marka takıntım var 🙈
br2023 yokusbebek Modamizbirden sipariş girdim birkaç parça çok güzel kaliteliler daha kullanmak nasip olmadı bebişimizi bekliyoruz
Aslanmom1 yokusbebek Pierre cardin, polo, H&M, e-bebek, Zara, Lcw. Bunlardan alışveriş yaptım şimdiye kadar. 17. Haftadayım 😍 Özellikle polonun erkek bebek için hastane çıkışları çok şık.
yokusbebek Aslanmom1 Bu markalar hiç aklıma gelmemişti 🤭 Ben sadece ebebek ve civile odaklanmisim 🙈 Sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🌸🙏🏼
Fundaaaaa yokusbebek favorim H&M 😍 3. Bebeğim bu 3’ününde çoğu şeyi H&M onun dışında e-bebekte güzel şeyler var bazısının kumaşları kağıt gibi ama güZellerde var arada LCW’de baya düzeltti kumaşları da baya iyi. Şimdi gözüm temu’da oraya bakıyorum da sipariş vermeye bir cesaret edemedim 🙊
Fundaaaaa yokusbebek benimde şu bir kaç gündür gözüme batıyor temu. Bazı şeyler varmış galiba 5 seferden fazla sipariş vermemek gerekiyormuş aynı ay içinde aynı adrese. Siparişlerin 150€’u geçmemesi gerekiyor falan yazıyordu bir yerde
Alpmom__ Fundaaaaa şuan en alt sipariş limiti 2000₺ oldu . Vergisi falan 500 ₺ çıkıyor en az . İşk başta çok uygundu evet ama şuan sipariş verilecek gibi değil
Fundaaaaa Alpmom__ dün biraz baktım fiyatlar fena değil ama burda da aynı yani 😅 carter’s den bir kaç takım almak daha mantıklı geldi üçlü takımları çok güzel carter’s in
myavocado yokusbebek LCW, e bebek’ten hello baby ve babymall mağazalarında, trendyolda filan da andywawa marka var o da çok güzel benim de çoğunluğu oradan oldu alışverişin.
Esra_metehan34 yokusbebek ben genelde zaradan alıyorum. Zıbın vs e bebekten alırım. Hm den de aldığım oluyor memnunun bunlardan
esdemiralay Esra_metehan34 H&M den aldıklarınız boyut olarak yeterli geliyor mu acaba ? Ben de H&M den beğenip bir sürü yenidoğan aldım ama kim görse bu çocuğa bunlar olmaz diyor diğer markalarla kıyaslayınca da bi tık minik kalıyor yanlarında emin olamadım