Elvn karataşa gidiyorum bende Aysel hanıma çok memnunuz ❤ 37 hafta olduk yılbaşından önce fiyat 2400 tldi ocakta 2900 fln oldu ama biz doktorumuz sayesinde Ocak ayından önce ödedik parasını doğuma az kaldığı için 2400 ödedik yoksa yanmıştık doktorumuz sağolsun yardımcı oldu erken ödedik muane ücreti hala 85 TL doğum paketinde 3 adet foto çekimi ve kuaför var ekstra foto çekimi için ücret alıyorlar. Kuaför olayı ilk duyduğumda tuhaf gelmişti sordum saç ve makyaj yapiyorlarmış çok iyi 😍 ama ekstra fotoğrafçı ücreti istemeleri kötü oldu