Elaylama bu hasane biraz garip kimse tam fiyatı bilmiyor vallahi ben yılbaşından önce sordum ikisi aynı ama yılbaşından sonra sorun değişcek dediler. Hasta kayıt yerinin solunda bi oda varya oraya sordum sezeryan 2900 normal 3100 dedi
vip paket 4500 tl dedi.
Bugün sekreterliği aradım sordum sezaryan pahalı olan olmasın acaba yanlış mı dedi diye fiyatlar doğru ama vip odaya 4000 tl dediler bu seferde 😂😂😂 herkes bir haber.