Benimde şişmişti ayaklarım başkasına aitti sanki😂 çok acıyolardı bi mağzada terlik denedim 37 giyiyorum 40 numara ya kadar denedim o bile olmamıştı bıraktım denemeyi psikolojim alt üst olmuştu😀😀42 43 olurdu herhalde. Korktumda açıkcası doktoruma söylesemmi diye sonra dedim hamileyim ödem olur normaldir söylemedim. Sonra baktım tek ayağım şişmiş tek ayağım daha inik çok komikti😂 ayaklarımın altına hep yastık koydum dinlendim iş yapmadım yattım tuzu kestim 3 4 gün sürdü kendiliğinden geçti şükür doğuma 4 gün var şiş falan değil