Benim 3. Trimester itibariyle ödemlerim başladı sol ayağım sağ ayağıma göre daha fazla şişiyor
Ellerim de öyle karpal tünel sendromu olmuşsun dedi doktor gece gündüz çok ağrıyor
Aynı zamanda 15 haftalardan itibaren tansiyon ölçümü ile ilerliyorum
Beterin beteri var Allah yardımcımız olsun