Duyguyy ben ilk çocuğumu zehra hanmda yaptm. İlgisi aslında krndi psikokojisine bağlı bi dr. Kendi morali iyiyse cok güzel ilgileniyor guler yüzlü oluyor ama morali bsye bozuksa bunu size yansıtıyor. O yönü beni soguttu kendinden. Bir dr a başladım diye devam ettm ama su an gitmeyi düşünmüyorum kendisine. Araştırma içerisindeyim dr icin. Mustafa oğuz yilmaz i cok duydum mart ortasi gibi ona gitmeyi düşünüyorum