alinci01 Zozan73 benim ara ara lekelenmem oluyordu canım ama bu sefer ağrılı ve çok olunca çok korktum rabbim bize bağışlasın bebeklerimizi 🙏🏻
alinci01 Sarem baktı canım çok sağol.Kesenin içinde kanama başlamış yataklar dolu olduğu için yatış veremedi iğne vuruldum ve progestana devam etmem gerektiğini söyledi
Dora91 alinci01 cok gecmis olsun 12. Haftada benimde aynisi olmustu 2 hafta istirahat ettim hic kalkmadim progestan kullandim bir sure. Suan 37. Haftadayim . Icinizi rahat tutun pozitif dusunun pozitif olsunn
alinci01 Dora91 çok teşekkür ederim.İlk gebeliğim olduğu için çok korktum.İçimi rahatlattınız sağolun
Mehtapda Çok geçmiş olsun. Bol bol dua edin 🤲🏻 Rabbim hepimize çocuklarımızı kucağımıza almayı nasip etsin inşallah.