YaseminBilgi bende de aynı problem var. Evin tek oğlu eşim. Daha kıymetli olur sanırdım ama be yazıkki kızlarından kalan torun kıyafetlerini getiriyor ve annemin benim bebek için aldığım her şeyi gereksiz görüyor. Ama ne yapayım ki eşimin annesi. Saygım sonsuz. Getirdiği her şeyi bazanın altına koydum. Gerekirse giydiririm ama sanmıyorum lazım olmaz, çünkü çok güzel yeni kıyafetleri var dedim. ☺️