YaseminBilgi Yani hiç bi şey almadıysalar ayıp yani insan en kötü kendisi bi iki tane yelek örür öremezse başkasına ördürür. Hepten de alıp hastane çantasına kadar eski kıyafet koymaları hoş olmamış. Mesela bizim kızımız olucak görümcemin oğlu var 4 yaşında eğer erkek olsaydı görümcem de bi iki parça bi şeyler getiricekti oğlunun kıyafetlerinden hiç gocunmam o konuda giydiririm. Abimin kızı var oda aynı 4 yaşında onun ufaklıklarını giydiricem mesela kızıma, kuzenimin kızı var oda vericek kızının küçüklük kıyafetlerini. Teyzem de kız bebek bakıyor ordan da getircek kız bebek bereketlidir derler doğru vallahi 😂 Tertemiz bebeklik kıyafetleri sonuçta neden giydirilmesin. Herkes de giydirmez ama öyle takıntım yok bebek sonuçta hemen büyüyor bende kendim 10-15 tane zıbın alıcam annem de battaniye falan alırız dedi. Kaynanam ne yapıcak bilmiyorum 🤷🏻♀️