Betulyavuz Ftmn123- days doctor ile 7 gün vardı reglime öğrendim, burada herkes bu testte yanılma yok var demişti hakkaten de varmış inşallah şeninde pozitiftir
Hayallerdualaraemanet140822 Ftmn123- biraz erken değil mi test tutmak için bence gününün geçmesini bekle
Sevimlianne_adayi Days doctor 3 tane yapmıştım pozitif idi kan verdim negatif başka test yapmıştım o da negatif çıkmıştı
Hayallerdualaraemanet140822 Ftmn123- bence en iyi test prodoctor erken gebelik testi bulursan bundan al
mrserdogan12_ Ftmn123- days doctor olan yanlış pozitif veriyor profilimde var 5 adet yaptım pozitif çıktı ve net pozitifti awox olan iyi marka doğru olan odur
Anneolmak543 Ftmn123- iyi fakat küçük ise çocuk çıkmayabilir teste ama predictor early test en iyisi 2 haftalık bebeği bile çıkarıyor ben bu testle öğrenmiştim 3 haftaya bile girmemiş bebeğimi