Kezu17 Kezu17 hep sağa yattım yazmışım yanlış olmuş, hep sola yattım. İdrar bebeğe sıkıntı yapmıyor. Tam tersi bebek ve rahim böbreğe baskı yaptığı için olabiliyor. Hamilelikte sağ böbrekte karşılaşılabilecek bi durum demişti benim doktorum
OzlEmrah gizemgnll Anladım canım Allah büyük bir sorun çıkmaz umarım 🙏 üzme kendini belki önemsiz bir şeydir ve kendiliğinden düzelebilen birşeydir. sağlıkla gelsin bebişin Allah’ın izniyle 🙏
Kezu17 gizemgnll hııımmm , ben sende diye anlamıştım. O zaman Bu konuda bir bi bilgim Yok 🙁 inşallah geçer Allah'ın izniyle 🙏