Aynı durumu ben de yaşıyorum sağ tarafımda daha fazlaymış büyüme. Çok ağrım olursa parol içmemi önerdi doktor,ama ben içmiyorum sabrediyorum😑 Dinlendiğimde çok ağrım olmuyor zaten,dışarıda olduğum fazla yürüdüğüm zamanlar ağrım oluyor..Doktor bol bol su iç dedi,sırtına sıcak su torbası koy dedi.. Sabredicez artık🙏