Hasret72 Benimde 5 haftalık kahverengi den kana döndü doktor düşük riskin var dedi iğne ve hap yazdı kullandım yarın kontörl için gidecem 6 haftalık oldu şuan. kalp atışı düşük dedi bebeğin siz ne düşünüyorsunuz birşey olur mu?
elif475475 Hasret72 bu ilk haftalar bilinecek bir şey değil maalesef sağlıklı bebek tutunuyor o yüzden hep hayırlısını isteyin. Sağlıklı ise sizin olur inşallah 🌸
aydinecemm Hasret72 kalp atışını 6. Haftada duydunuz mu benimde yarın 6 haftalık sabah gidicem acaba duyar mıyım endişeliyim
Hasret72 elif475475 İnşallah ya yarın gidecem bakalım inşallah kalp atışı düzelmiştir çok dua ediyorum
Hasret72 aydinecemm Bende yeni gidecem kalp atışıni duymadım sistemde az çıktı doktor düşük dedi kalp atışına haftaya gel dedi şimdi gidecem inşallah kalp atışı düzelmiştir İnşallah sizde duyarsınız
Hasret72 aydinecemm Ben gittim kalp sesinu duydum, düşük riskim yüksek miş İğne ve hap tedavisine yine devam edecem🥺
Filiz-02 aydinecemm ilk gebeliğim 6 haftada kanamam oldu iğne ve fitil kullandım 2 aylıkken yine kanamam oldu ama kesede yoktu kanama 3 aylıkken yine kanamam oldu Şuan 28 haftalık olduk çok şükür bi sorun olmadı
aydinecemm Filiz-02 ay maşallah ya ben bugün gittim hala kanama alanım var tam olarak geçmemiş kalbini gördük ama dinlemedik daha küçük olduğu için çok düzensiz dedi doktor
Hasret72 aydinecemm Haftada benim yetersiz atıyordu kalbi Haftada yani bugün gittiğimde atıyordu Kanama iki gün önce yine gördüm şuan lekeler tarzında görüyorum Kese yanları kan halen vardı benimde Sizin doktor ne diyordu
aydinecemm Hasret72 benim bi 5 gündür kanamam ya da lekelenmem yok ama bugün doktor baktığında kanama alanı hala var vücut ya kendi kendine yok edecek bu kanamayı ya da birden boşalacak dedi bi 10 gün sonra tekrar çağırdı inşallah hayırlı haberler alırız
aydinecemm Hasret72 progestana devam ediyorum ama benim korktuğum sey kanama ve düşük riski sağlıksız gebeliklerde oluyor bunun içinde 12. Haftayı tarama testini beklemek gerekiyor dedi. Şuan düşük durumu olduğu için “Subhanallahi ve Bihamdihi” zikrini okuyorum kitapta okumuştum düşük tehlikesi için sizin içinde fikir olsun
Hasret72 aydinecemm Seninle aynı durumdayız benimde kese etrafında kanlar vardı Bir hafta sonra çağırdı beni İnşallah birşey olmicak içini ferah tut Ben stres yaptım da ne oldu birşey değişmiyor Allah’a güven birşey olmaz bende bol dua şifa ayetleri dinliyorum okuyorum