hasretpnr o zaman bekleme süresi vermiştir size illa ki su kadar bekleyelim ona göre hareket edelim diye. Benimki çatlatma iğnesi ile olduğu için adet tarihime uygun gidiyor şu anda ama işte bende de kanama sonrası geçmeyen bir kahve akıntı var. Oğlumda benim hiç bu kadar leke olmamıştı. Sağlıklı bebek ne yaparsanız yapın tutunuyor ama o yüzden Allah hayırlısını sağlıklısını nasip etsin hepimiz için