kardelengurler7 ayalltsc bana mantazol diye bir krem vermişti kadın doğumcum sabah akşam sürüyorum beni baya rahatlattı hastaneye falan git canım istersen kendiliğinden geçen birşey değil
BusrAsil2019 Demtserkan içine oturtabileceğin bir şey varsa çok iyi olur hem rahatlatır. Ama ben can havliyle direkt yıkıyordum 😀
Fts3333 kardelengurler7 hangi krem acaba ben 4 çeşit kullandım ama hiç biri fayda etmedi iki tanede fitil verildi ama kullandığım an aşırı yanma olduğu için kullanımı kestim çok kötüyüm 15 gün oldu😭
kardelengurler7 Fts3333 mantazol diye bir krem bana gerçekten çok iyi geldi ama kadın doğumcunuz onermeden kullaayim derim daha kötü yapabilir
Fts3333 kardelengurler7 inanın şuan biri deseki orana pul biberi serp düzelecek desin onu yapacam 15 günüdür emdiğim süt burnumdan geldi
kardelengurler7 Fts3333 canım doktorum bana iş çamaşırı giyme her gün duş al demişti bide bu kremi verdi dene istersen bi iç çamaşırı giyme