selam kızlaar biz Allahın izniyle bebek düşünüyoruz eşimle çalışmalara başladık yumurtlama günüm ve ertesi gün ilişkimiz oldu ama daha sonra değerlendiremedik bu ay olur mu olmaz mı bilemem çünkü bende mantar oluştu çok kötü bi şekilde vajinam şişti ilk defa başıma geldi 😏 mantar olması gebelik oluşumunu engeller mi ?