2kizannesi- Esramhmt En çok korktuğum şey vallahi ya hayırlısı inşallah cinsiyetten dolayı değil ama hazırlıklar için hevesleniyor insan 🙈 😂
2kizannesi- istkizannesi Yok vallahi gerçek 😂 Sırf inat olsun diye pembe pembe giydirdiler bebeği 😂😂 İkincisi de kız olmuştu kıyafet masrafı olmadı hiç 😁
Karsu123 istkizannesi evet 16 Nisan’da kan pıhtılaşmasi ve kromozom testi verdik sonuç bekliyorz benim bu düşükten önceki ay da kimyasal oldu doktorumda genetik test istedi bekliyoruz bu süreçte dinleniyorum
istkizannesi Esramhmt ya bunlar renkli ve iyi ultrasonlarda mı oluyo? Hayatımın şokunu yaşarım vallahi🤣
Elvn Esramhmt ay bnde en cok bundan korkuyordum.ki degismrdi bugun perinatolojiye geldik bi degisiklik olmadi sukur 😊😊😊
Leycanela ummiye ayrıntılı yaptırdınız mı?banada erkek dedi dr. Bende kız hissettim hep acaba yanılmışmıdır demekten kendimi alamıyorum.
Esramhmt Sedahoca size kaç haftada erkek kaç haftada kız dediler, allahım sağlıklı gelsinler de önemli olan o 🤗
Sedahoca Esramhmt 18 e kadar erkek bildik birgün acile gittik orda söylediler kız olduğunu .Allahım sağlık sıhhat versin prensesim geliyor daha Ne isterim ki. 💞💞👧🏼