Esramhmt canim erkek bebeklerin bazen cücükü çok belirgin olmuyo 😅 testislerini de kız bebeklerin vajen etrafindaki dudak denilen kısımla karıştırilabiliyormus. Yani açıkçası hem doktorla hem de doktordan da önemlisi ultrason cihazinin kalitesine bağlı tamamen. Bebeklerin ne kemik ne vücut yapısından anlayamıyolar cinsiyetini. Erkek benekleri de kiz benekleri de cücük var mi yok mu diye bakarak anlıyolar o yuzden 4. Aydan önce söylenilenler genelde yanlıyo. Cihaz kaliteliyse yanılma payı da o kadar düşük oluyo. Ama bilemeyiz tabi biz o yuzden 4. Aydan önce doktorların yürüttükleri tahminlere pek kulak asmamayı öneriyorum. Meraktan çatlasak da oğlumuza pembe şeyler de almayalım yani simdi 😂😂