Tutaste_ ya asıl zorluk aslında doğunca ama yanında olması karnında olmasından daha iyi cidden çünkü nasıl olduğunu gözünle görüyorsun karnında o kadar diken üstündesin ki bugün hareket etti mi etmedi mi sağlığı iyi mi öyle mi böyle mi🥲 o yüzden doğmuş olmasını tercih ederim🤣🤣