Nagis2108 yok benim öyle düzeldi. Mesela ben bir ekmeğe yakın yiyorum ekmek çok severim makarna çok severim. Hiç yememden kısmadım. Kızartmada yedim pilavda abur cuburda. Ve inanılmaz su içerim öyle böyle değil. Ama o kadar şişmişti ki ayaklarım yeni aldığım ayakkabım bile olmuyordu. Sonra bi tane daha aldım oda olmadı. Artık ayakalrımın üstüne zor basıyordum tabanı bile acıyordu En sonunda şişmesi inene kadar bir şey yapmadım neredeyse iki üc gün yattım ve öyle düzeldi. Yemekle falan hiç ilgili değildi benim