Gkce18 Canım ayın 10 nunda yumurtlaman olmuş sonrasındaki günlerdede çatlaman olmuş 10-11-12 yi değerlendirdiysen bekleyişe geçebilirsin💗
MrvBK mothercup Yok kuzum bundan sonra sabırla bekleme moduna geçebilirsin. Adetlerin düzenliyse muhtemelen ikinci bi yumurtlama da görmezsin o yüzden testi de bırakabilirsin. Bol bol avakado tüket bu ara. Tutunmaya yardımcı oluyormuş.
MrvBK mothercup İnternette bir sürü tarif var. Ben sabahları olgunlaşmış bi taneyi ezip zeytinyağı tuz karabiberle karıştırıp limon sıkıp yiyorum hep. Gayet de güzel oluyor tavsiye ederim. Tok da tutuyor ayrıca
umrumdadegil Zarifokur yumurtlama gününü ve çatlama gününü değerlendirmen gerekiyor çatlama olduğu gün de gebelik olur yani
AdaEcem Gkce18 tek olan pazartesi, hemen yanındaki salı günü (sabah/akşam) yanndaki bugün en soldaki(sabah/öğlen)
AdaEcem Gkce18 geç mi oldu, bende hafta sonu ancak olur diye düşündum. Her ay çatlama günü de değişiyor mu🤔
Gkce18 AdaEcem canım heray catlama yumurtlama günü değişebilir , bide yumurtlama gördüysen en geç 2 gün sonra çatlaman olur zaten daha fazla beklemicsksin yumurtlamayı görünce, yumurtlamayı değerlendirsen oda olur ama
AdaEcem Gkce18 ovulasyon anlayamadım. İndirdiğim uygulama da beni yanılttı hafta sonunu gösterince kaldı öyle. İyi ki sordum size. Teşekkür ederim. Değerlendirm olmadı diğer ay🤱