Seyma5050 Sancıyla gittiğimde alındı dikiş, 37+2 de yani. 36-37.haftalarda alınıyor genelde ama doktor illa doğum zamanı alıcam diyordu, 5-6 cm açılmam vardı dikişin yarısı açılmıştı ve çatalda hemen alınan bişeyi doğumhanrde uğraşlar somucu alabildi. Geç kalsak rahmini kaybedebilirdin dedi ama neden doğum zamanı almakta ısrarcıydı bilmiyorum. 🤷♀️