Seyma5050 Merhaba kızlar ,Rahim ağzı gevşekliğinden serklaj olup sonrasında kaçıncı haftalarda doğum yaptınız ?😊
Hiranurunannesiii Seyma5050 23.haftada acil serklaj olup 37+2 de doğum yapmıştım. Şuan 2.gebeliğim 15.haftada önlem amaçlı serklaj oldum, şuan 24+5 haftalık olduk. 37-38 leri görmek nasip olur yine inşallah.
momdlk Burda bekliyim bakalım bende serklajlıyım ve doktor dikişi doğumdada alabiliriz dedi anlamadım hiç
Yazgul_kurt22 @Seyma5050 ilk dogumum 35 haftalık oldu serkilajliydim bunda da önlem amaçlı tekrar serkilaj oldum 27 haftalık olduk ama 1 hafta önden gidoyor ve suyu fazlaymis 3 gündür geçmeyen sancılarım var bakalım ne zaman gelecek
Seyma5050 Yazgul_kurt22 Bende 27+3 günlüğüm şuan bi sıkıntım yok çok şükür 🤲🏻iğne felan kullanıyor musun canım ? Bana doktor 3 güne bir iğne verdi
Mimi_7 Yazgul_kurt22 Peki operasyon sonrası korktunuz mu açılma olcak mı diye. Ben sürekli tedirginim bebek kilo aldıkça otomatik orası taşımayacak açılcakmış gibi hissediyorum psikolojik olarak. Sizde oldu mu bunu nasıl yendiniz?
Elftrhn Seyma5050 progestan iğne mi kullanıyorsunuz lütfen hemen bırakın bununla ilgili makale yayımlandı lösemi riskini arttırdığı ortaya çıktı banada doktorum söyledi araştırın lütfen
Hiranurunannesiii Seyma5050 Yok, ben iğne şeklinde hiç kullanmadım, iki gebeliğimdede. Hapını kullanıyorum.
Seyma5050 Hiranurunannesiii anladım canım teşekkür ederim inşAllah sağlıkla kucağına almak nasip olur 🤲🏻💐