Kilaflarinmucizesi anladım sizi. Haklısınız çok güzel olmuş adınıza sevindim. Bende şuan son 10güne girdim. Normal dogum görünüyor. Necla hocaya gidiyorum. Hastane zaten özel biz sancımızın hangi aşamasında gidersek gidelim açılma yoksa illa da suni sancı mı vericekler ? Nihayetinde devlet hastanesi değil, yinede bekletme bekleme durumları olmuyor mu ? Ne yapmam gerekiyor ebe tutma durumum şuan da yok. Bende ilk doğum diye açıkcası biraz daha tedirgin ve paniğim sancılar başlar başlamaz gitmemeli miyim nasıl bir yol izleyebilirim?