4bebelianne maalesef devlet Hastanesi’nde çıkana kadar eşinizden ve çocuklardan ayrı kalmak durumunda oluyorsunuz ziyaret saatlerinde bile çocukların sokulmasina kızıyor devlet Hastanesi’ndekiler yine de 2 gün katlanabilirim diyorsanız yapılmayacak bişey değil. Bende 16 haftalık hamileyim aman aman durumumuz yok bı eşim çalışıyor ev kira başta devlette doğum yaparım diye düşündüm ettim ama biraz imkansız gözüküyor eşim dışında refakatçim yok ve büyük ihtimalle 4 yaşındaki oğlum da yanımızda olmak durumunda kalacak devlet Hastanesi’nde bunlar imkansız malesef rahat edeyim diyor ve imkanları biraz zorlayabilecekseniz bence kesinlikle özel