4bebelianne ben 2 doğumu özelde yaptım, takibi devlet-özel karışık gidiyodum riskli gebeliklerim vardı. 2020 de 1800 tl , 2021 de 2000 tl sezaryen oldum . Şimdi fiyatlar dediğiniz gibi o kadar uçuk ki, zaten sezaryen olucam devlette yapmak istiyorum kesinlikle. Maddi olarak ödeyecek durumdayım ama bana gereksiz geliyo bilemiyorum