Zlfiyee Tam net olmamakla birlikte sanırım 5 haftalık gebeyim fakat hala bile hiç bişey hissetmiyorum tedirgin olmaya başladım varmı benimle aynı durumda olan ?
busra6565 Zlfiyee cnm benm betam suan 3200 arada adet sancısı dısında nı belırtım yk korkmana gerek yok her hamıle aynı olucak dıye bısey yooook hamıleliğinin keyfını cıkar 😍
Kaderkks Zlfiyee benimde 5 haftalık ultrasonla kese göründü haftaya kalp atışı görülür dedi doktor benimde hiç bi belirtim yok sıkıntı yapma
babyiscoming_ Zlfiyee 7.5 haftalık olduk hiç bir belirtim yok çok şükür güzel gidiyor herkeste olacak diye bir şey yok dua edelim hep böyle geçsin😂
onemomy Benim de beta 3700, bel ağrısı ve kasık ağrısı var bende. Kese de alttan muayene ile görülüyor
Nurtanesi89 Kan değeriniz 5000 olunca gebelik keseniz karından rahat görünür merak etmeyin kızlar değer 5000 olunca beş haftalık kabul ediyoruz demişti doktor.
Zlfiyee Bugün farkettiğim tek şey birkaç adımla çok fazla yorulup nefes nefese kalıyorum vücudum inanılmaz şiş
Dinlemeyiseven Zlfiyee yemek yedikten sonra bile nefes alamıyorum ayakta kalınca bacaklarım kaslarım kasılıyor göğüslerim zaten hassas 😂 Allah yardımcımız olsun bugün bana da bunlar oldu
fnur94 Zlfiyee ben de böyleyim. Uygulamada 5+4 gözüküyor. Sürekli uykum var, hiç uyumadığım kadar uyuyorum bir de.
Kubramomani Zlfiyee Öğrendiğimden itibaren göğüslerim çok büyüdü ve acıyor gergin. Arada kasık ağrısı o kadar
Emisen7 Ben 6+1 im benimde hiç bi belirtim yok haftaya randevum inşallah kalp atışını duyarım dua edermisiniz