Damlasu14 Merhaba ben genel anesteziyle sezaryen doğum yapacağım inşallah fakat hala doktor kararsızlığım var Çağsuda kimi Tolga beyi kimi Mustafa beyi öneriyor gidip memnun kalanlar yardımcı olabilir mi? Sevgi hanıma gidiyordum oda hastaneden ayrıldı
Evhamlikurabiyeanne Damlasu14 ben ilk dogumumu Mustafa beyde yaptim eli cok hafif regli agrisi kadar ancak dikis agrisi cektim su an bir sey ciksa da Mustafa beyde dogum yapsam ona geri dönsem diye firsat kolluyorum riskli gebeyim diye arastirma hastanesine gitmek zorundayim eger orasi ilgilenmezse ben de Mustafa beye gidip tekrar onda dogum yapacagim tavsiye ederim gözüm kapali bugün gel dogumunu yaptirayim desin giderim korkmadan
Sydaglsen Damlasu14 arkadaşım mustafa belde sezaryen oldu. Süreci gayet güzel ilerledi çabuk iyileşti