Drfatma hepimiz aynı ülkede yaşıyoruz, bu ülkede bu yoğunlukta çalışacağını bilerek tıp okudu ve doktor oldu. Dolayısıyla kendi seçimleri sonucunda bulunduğu yerden kimse şikayet edemez ve ona muhtaç olan insanlara güleryüzlü, hiç değilse insan gibi davranılabilir.
Bu vicdani bir mesele bence, kimse kimseyi zorla doktor yapmıyor günde 120 hastaya bakıyor diye haklı çıkarılmaya çalışılmasın