2 Nisan’da kürtaj oldum hâlâ hamile değilim. Rahim filmi, kanlar, hormon sonuçları, tıbbi genetik sonuçları hepsi iyi. Gebeliği engel bir durum yok diyor doktor ancak 1.5 senenin sonunda doğal yolla ikizlere hamile kalmıştım. 9 haftalıkken kalpleri durdu. Nisan ayından beri de korunmuyoruz. Nasıl bir yol izleyeceğiz bilmiyorum. Başına böyle bir durum gelen varsa yönlendirmeye açığım