momsss-1207 ben gecen sene mayis ayinda 10+4 de bebek gelismemeisinden dolayi kurtaj oldum. Ama onun uzerine hala gebe kalamadim bu ay iki gun olucak bugun adetim gecikti umarim vardir umitlwndim bn yine bu ay ama gevikmeler yasamaya basladim onceki adetlerimde o yuzden cok da umitlendirmek istemiyorum kendimi