Ftmaa28 benim kızım 6 hafta geriden geliyordu, rahimden kan akımı yavaş gidiyordu, hep aklıma bu gelir ağlardım, doktorum her defasında hayır o açlık hissetmiyor halsiz falan da değil böyle düşünme derdi hep. Yani hissetmiyolarmış hep sorardım ben de bu soruyu.