Reyhankarabiber Eedakayae canmm gözün aydın 😊😊 Rabbim sağlıkla kucağına almak nasip etsin Allah yardmcn olsun darısı bize dua et nolur 😐
Eedakayae ElifKural valla bi anda ufak bi sanci girdi sonra kendiliginden hopp akiveriyo 😂 tutamiyosun zaten
ElifKural Eedakayae bende suan 26 haftalığım yavastan korkular başladı inşallah rabbim bizlerede hayırlısıyla doğum yapmayı nasip eder 💓
Eedakayae mucizemizibekliyoruzz ya benimde yetersiz cok sancim gelmiyo aslinda bi yandan suda gidiyo beklemek istemiyorum sanci versinler diye bakiyorum vermiyolar
mucizemizibekliyoruzz Eedakayae 5-6 saat sonra riske girer ama çocuk öyle biliyorum ben suyu azalacak
Eedakayae saka36 ya dayanilmicak gibi degil 😂 cok abartiyolar hala cekiyom suandada cekiyorum yani geliyo gobek altina Belime biraz daha siki bi agri yani vurup geciyo 😂
Reyhankarabiber Eedakayae hastanede misin 😁 sancı çekerken dua et bende doğurayım yaa kaldı bebem içerde 😂😂
Ptrck Eedakayae sağ salim kucağına alırsın inşallah bize de dua et 39 olduk hiç bir belirtimiz yok sancı çekenin duası kabul olur derlermiş
bsebse Ptrck bende 39+5im. Pek sancim yok bugun ilk kez alttan muayene oldum acilligima bakildi 1cm mis. Haftaya suni vericek doktorum 😱