EceNaz26 Haticeadn yorgunum ağrılar yüzünden onun dışında iyiyim cok şükür, sen nasılsın, suyun sıkıntılı olmasi neden azalmış mı?
Haticeadn EceNaz26 buna şükür ama her kontrolümde yeni biseyle karşılaştım ben hep biseyler çıktı böbreklerim de sıkıntı oldu bi ara ondan kaynaklı olabilir demişti su için
EceNaz26 Haticeadn Rabbim yardımcın olsun, az kalmış ama sağlıkla al kucağına inşallah. Anne olmak zormuş gerçekten 🥲🙏🏻
1prensesannesi__ EceNaz26 agustos ayinda yeni zamlı odeme yapacaklar canim ona göre sözlesme yenileme yapabilirsiniz
EceNaz26 Haticeadn ne güzel farkında eşin, beleşten baba oluyonuz diye söylenip duruyorum evde 😄 kız benim.bebiş senin?
Haticeadn EceNaz26 ahahah bende öyle tomris istiyodum ismini beğenmedi ama ben istiyorum diye ses çıkarmıyor diyorum ufak bi katkın oldu diye nasıl buna sen karar verirsin ne yaşadın bi kere kustun mu bi kere bisey yasadin mi susuyo 😂😂😂
EceNaz26 Haticeadn cok haklısın ama biz kocamla birlikte kilo aldık benimle bir bel ağrısı çekiyor aseriyor falan o da doğuracak galiba hadi bakalim 🤣 ismin anlamı çok hoş ama etraftan garipseyen oluyor mu biz mavi koymak istiyoruz duyan yüz buruşturuyor 🙃
Haticeadn EceNaz26 çok fazla kedi köpek ismi o ne öyle vs herkes herseyi söylüyor çok pişman olduğum paylaştıgima diyorum keşke soylemeseydim annem bile dogumdan sonra ise devam edicem o bakacak bebiş e tomris koyarsan bakmam dedi 😂mavi de çok güzel ❤️❤️❤️
EceNaz26 Haticeadn ah analar analarımızz 🤣 kız oluyomuş mavi koyma pembe koy diye dalga geçen bile oldu
xhbgns EceNaz26 Ağustos kirasından başlayarak zamlı ödeyecek ve sözleşmeyi hangi tarihte girdiyse kiracınız ona göre yenilemeniz gerekecek, zammı da sözleşmede belirtilen tutarda yapmanız gerekir (eğer belirtilmediyse üfe/tüfe oranı baz alınır)
EceNaz26 xhbgns sözleşmede belirtmedik ama kendi ev sahibim ne kadar yaparsa bende aynı yapıcam şuanda de aynı fiyattalar iki tarafa da zorluk olmuyor böylece
Haticeadn EceNaz26 niye pembe diye isim yok sanki zamaninda çok koymuşlar pembe şimdi maviyi beğenmiyorsan 😂