Sumeyye_0 canm doğacağı günü düşün inan unutursun ilk 3 ay düşük sıkıntım oldu stresli geçti 2 ay kadar beyninde ve böbreğinde sorun görüldü stresli geçti şimdi iyi şükür geçti ama bu sefer gebelik sekeri çıktı o yüzden diyorum hayırlısıyla o anı düşün iyi düşün iyi olsun 🤍🌸😊