3.doğıumum olacak hala korkuyorum 😁😁 Normal yani bi can çıkıyor sonuçta ama şunu diyebilirim Rabb’im gerçekten yardım ediyor doğum anında bol bol dua okumanı tavsiye ederim herşey doğru ıkınıp nefesini doğru kontrol edebilmekte bitiyor. Rabbim kolay doğumlar nasip etsin 🙏