Nihan07 benimde hamileliğin başından beri var şuan 17 haftalığız ilk üç ay doktor hiç bişey yazmadı biraz bekleyeceğiz dedi geçen hafta doktorum fitil yazdı onu kullanıyorum bende merak ediyorum geçecek mi gebelikte bu şikayet çok oluyormuş doktor bana koku eşlik etmiyorsa çok sıkıntı değil demişti