Nihan07 Hamilelikde Yeşil akıntı oluyormu sizde? Ve iyisi yok sadece akıntı olunca kaşınma veriyor oluyormus sizede öyle yoksa sıkıntı bendemi🥹
Betul-97 Nihan07 Şeffaf, kokusuz akıntı normal ama kokulu ve yeşil akıntı olursa bir an önce doktora gitmeniz gerekiyor enfeksiyon olabilir
Hiranurunannesiii Nihan07 Yeşil akıntı ve kaşıntı enfeksiyondandır. Doktorunuza danışın, antibiyotik verir belki enfeksiyon durumuna göre.
Nihan07 Betul-97 kokusu yok sadece kasinti veriyor ve yıkıyorum 5dakika sonra yine aynı akinti oluyor doktoruma soylicem sadece sizdenden öğrenmek istedim sadece bendemi böyle yoksa normalmi
Betul-97 Nihan07 Benimde akıntı var şeffaf ve kokusuz doktorum normal ama kokulu ve yeşil olursa hemen gel dedi normal değil acile gidin bir
Nihan07 yagmurus hemen doktorumla konusucam görumcem normal diyor duda amma beni rahatsız ediyor bu akinti kasinti
Nihan07 Serpogrtm Yanma oluyor kasinti oluyor amma koku olmuyor doktoruma yazdjm eyer risklise gidicem doktora
Irmm2816 Nihan07 bende de aynı durum 9. 3üm ama bana normal dedi koku yoksa koku olursa fitil veririm dedi ama bende ne yanma ne koku nede kaşıntı var ve hamileliğimin başından beri sarı yeşil arası bi renk çözemedim
Nihan07 yagmurus galiba doktorum yarin gel diyor yarin gidicem analiz vermeye Azerbaycan ca söyledimde turkce nasil söylüyorlar bilmiyorum
Gamze_gamze Nihan07 benim ilk iki ay yeşil sarı arası bir renkte oldu ve kaşınma yaptı. Hiçbir şey yapmadım kendiliğinden geçti. Şu an 17. Haftadayız
Nihan07 Gamze_gamze bendede öyle olmusdu bir geçti sonra yine başladı araştırdım matar falanda ola bilir diyorlardi o yüzden doktoruma danisdim yarin gidicem
fairytale_ Irmm2816 bendede sarı yesıl ortası gelıyor akıntı doktorum normal dedı bakıldım enfeksiyon yoktu bazen hamılelıkte olabılıyormus
Irmm2816 fairytale_ teşekkür ederim banada öyle dedi tahlilde almıştı hiç enfeksiyon felan demedi ondan normal diyodum ama can sıkıcı oluyor