Esrashshshssh D12ekim aşılama bile stres yüzünden olmuyor onu diyebiliyorum birinci aşılama da o kadar stres ettim tutar mu diye 15 gün yattım 2. Aşılama da da tutmadı diye tüp bebek ayarladım oldu sakin takma derim
tatlibebegim_ Esrashshshssh zaman çok çabuk geçtii daha dün tutup tutmuycsk diyodunn sağlıklada kucağına alırsın inşallah normal doğum mu düşünüyorsun
Esrashshshssh tatlibebegim_ aynen canım çok şükür valla Allah isteyen herkese nasip etsin. Suanlik normal duruyor ama ben sezeryan istiyorum çocuğun kafasi büyük doguramam
tatlibebegim_ Esrashshshssh banada büyük diyolardı doğduğunda yumruk kadardı kafası kilosu kaç şuan, ismini ne koycaksınızz