Hayel34 Merhaba arkadaşlar aşılama oldum ama sanki regl olacakmisim gibi hisslerim belirtilerim var böyle olup hamile kalan oldu mu biraz deneyimlilerden yardım istiyorum
Menekse-26 Hayel34 ben aşılamadan sonra test verene kadar kasıklarım filan ağrıyordu bide bende acayip gaz sıkışması oluyordu aşılamadan sonra ve Şuan ikiz gebeyim
Hayel34 tatlibebegim_ Evet 3. Günden itibaren sanki içimde biseyler oluyor iğne saplanıyor, kasiklarim agriyor şimdide adet olacak gibi hissediyorum siz hamile kaldınız mı
tatlibebegim_ Hayel34 evet 2.aşılamayla kaldım ilki tutmadı şimdi bebeğim doğdu 2.5 aylık olduk, kaçıncı gün bugün sizin
tatlibebegim_ Hayel34 10.gün çok silikle öğrendim erken gebelik testiyle 12.günde kan verdim 36 çıkmıştı
Esrashshshssh Hayel34 bende 2. Aşılama ile hamile kaldım bende sıfır belirti vardı hatta test yapınca bild inanmadık ta kan verene kadar
MelodyFairy tatlibebegim_ doktorum bana beklenen tarihin gecikince dedi ama bende 10. Gün kan versem belli olur mu?
tatlibebegim_ MelodyFairy yok canım verme 10.gün belki kanda çıkmaz benim iki arkadaşımın 13.gün testte negatif 15.gün kanda pozitif gördü yani bekle istersen, benim ilkide 12.gün tamamen negatifdi kan verdiğimde 0lı değer çıkmıştı
Esrashshshssh D12ekim ganol f diye bir ilaç var onla yumurta büyüttük catlatma ignesi ovitrelle ile caflatttkk
Esrashshshssh D12ekim aşılama bile stres yüzünden olmuyor onu diyebiliyorum birinci aşılama da o kadar stres ettim tutar mu diye 15 gün yattım 2. Aşılama da da tutmadı diye tüp bebek ayarladım oldu sakin takma derim