yenidenanne34 ikiminikannesi_ oluyormuş bende olmaz sanıyordum ☺️ özelde yapacaksanız sonrayı uyuştuktan sonra takmalarını rica edin
ikiminikannesi_ yenidenanne34 evet kesinlikle öyle rica edicem ilk doğumda doktor benim çok korkak olduğumu görünce taktırmak zaten aynı doktor yine korkaklıktır biliyor😃
Ummuhanyeslova ikiminikannesi_ uzun ama uyuşuk olmasa canınız çok yanar öyle düşünün o süreyi öyle geçirmiş oluyorsunuz
2pembikeller1 ikiminikannesi_ hemen üst değiştirilmiyor bende sonda çıkarılana kadar kalmıştı hatta ondan sonra bile yarım saat kadar kalmıştı